lørdag 1. august 2015

Kursholdere / kurs 2015.

Vi er stolte og glade over å ha fått med oss Kirsten Hydeog Linda V. Søgnen til å holde kurs for oss :-) Kirsten i Mixed Media og Silhouette (grunnleggende) , og Linda i Project Life (PL). 


Her kan du lese litt om dem, besøke bloggene deres, og se alt det det flotte disse to damene lager:


Kirsten Hyde`s blog:   My craft and Garden Tales



Kirsten`s presentasjon:

"Jeg er fra Ski og har scrappet siden 2007. Jeg er nå designer for Kaisercraft, Hobbykunst, Nicecrane design, Scandinavia Paper Fun og gjestedesigner hos Ett Trykk. Jeg lager mye forskjellig av papir, men trives godt med å lage 3D kreasjoner, mixed media, layouter og kort. Jeg har hatt Silhouette i mange år, og er den første som utviklet kurs i Silhouette maskinen i Norge. Jeg er utdannet lærer, og har holdt kurs i flere år. 


Linda Veberg Søgnen`s blog:   Lindas sted



Linda`s presentasjon:

"Eg heiter Linda Veberg Søgnen. Eg er fra Førde, men no bur eg i Bygstad sammen med min mann og fire barn i alderen 4-15 år. Eg har likt å holde på med foto og album så lenge eg kan hugse, og interessa blei naturlig nok enda større då barna kom til verden.
I 2007 blei eg bitt av scrappebasillen og brukte tid på å lage fine sider med dei mest spesielle bilda og historiene. Dette medførte at eg dei neste åra ikkje fekk prioritert å få kvardagsbildene i album, så i 2011 gjekk eg over til Project Life metoden. Det å få bilder og historier raskt i album blei det som føltes mest riktig for meg sidan tida eg kunne bruke på dette var knapp. I 2011 kom også minstejenta til verden og eg ville hugse flest mulig av både dei små og større øyeblikka og detaljene i graviditets- og babytida, derfor har eg også hatt fleire "Week in the life"-prosjekt sidan den gongen.  
Sidan eg har holdt på med Project Life så lenge blei eg spurt om å vere DT i Project Life i Norge-bloggen, og har vore med der sidan dei starta opp i fjor vår."


Kirsten`s kurs:

Klikk på bildet for å få det forstørret!




Kursene til Kirsten er satt opp slik:

Lørdag:

Kl.10:00-12:30  Mixed Media Layout.

Kl. 18:00-20:30 Mixed Media Minialbum

Søndag:
10:00-12:30  Silhouette for nybegynnere.

Om det er noen som ikke skal på treffet men vil melde seg på kursene, så går det helt fint :-) Dere betaler da kun for kurset/kursene dere melder dere på :-)



Påmeldte til Kirsten sine kurs (per 27/8)

Silhouette grunnkurs:

Anita Oddrun Sæterdal
Astrid Magnussen

Inger Karin Grov
Belinda Hammersdal
Linda Anette Sande
Anne Lise Sande

Mixed Media Minialbum:

Rita Melvær Søvik
Monica Therese Langedal

Anita Oddrun Sæterdal
Annelen Våge
Astrid Magnussen
Irene Birkeland Grøneng
Sylvi Anita Myrvang Røys
Audhild Molland Aspelund
Audhild Bogstad
Linda Anette Sande
Anne Lise Sande
Anna Øygard Henriksen

Mixed Media Layout:

Monica Therese Langedal
Anita Oddrun Sæterdal

Annelen Våge
Inger Karin Grov
Sylvi Anita Myrvang Røys
Audhild Molland Aspelund
Inger Anne Friborg
Linda Anette Sande
Anne Lise Sande
Anna Øygard Henriksen


Linda`s kurs:

PL (Project Life)  

Vi vil gjerne vite om de som kunne tenke seg dette kurset er nybegynnere eller har god kjennskap til PL. PåFacebook siden vår ligger det et eget innlegg med spørsmål om dette. Vi vil også gjerne ha innspill på akkurat hva dere kunne tenke dere å lære i PL.

Dere kan gjerne legge igjen kommentarer og svar på dette, under innlegget her inne om dere ønsker det i stedenfor FB :-)


Informasjon om Project Life kurset mitt. 
Fint om dei som er interessert melder seg på raskest mulig, og helst innen 7.sept. sånn at eg ser kor mange eg skal lage kit til Uttrykksikonet smile

Klikk på bildet for å få det forstørret!


Påmeldte til Linda sitt kurs (per 02.09)

Project Life


Irene Birkeland Grøneng
Annelen Våge
Linda Anette Sande
Anne Lise Sande
Audhild Molland Aspelund
Nina Erikstad


Kurstiden:

Lørdag kl. 15:00-17:30


Bare ta kontakt med Linda om du ønsker å melde deg på :-)

 Om det er noen som ikke skal på treffet men vil melde seg på kursene, så går det helt fint :-) Dere betaler da kun for kurset dere melder dere på :-)


Velkommen på kurs !!

Ingen kommentarer: